Szanowni Państwo,

praca z ubezpieczeniami grupowymi to złożony proces.

Z jednej strony widzimy rynek ubezpieczeń, z towarzystwami ubezpieczeniowymi, wyborem produktów i ich większą lub mniejszą konkurencyjnością. Z drugiej strony jesteśmy MY; Sprzedawcy, Doradcy czy po prostu Agenci Ubezpieczeniowi ze swoimi obawami, lękami, wspaniałą motywacją i chęcią zdobywania kolejnych celów. I w końcu nasz Klient, sposoby dotarcia do niego, umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej a także budowania oferty. To również skuteczne wejście naszej postaci w świat firmy, zależności w niej panujących i budowanie prawidłowych relacji.

Wszystkie te elementy powinny znaleźć wspólny mianownik i zakończyć się skuteczną sprzedażą ubezpieczenia grupowego oraz prowadzić do profesjonalnego serwisu pozyskanego właśnie Klienta.

Szanowny Kliencie,

Nazywam się Waldemar Poberejko i mam przyjemność i umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedaży ubezpieczeń grupowych.

Pracowałem na stanowiskach sprzedażowych w PZU Życie S.A. oraz Generali Życie S.A. Obecnie aktywnie sprzedaję ubezpieczenia grupowe oraz skutecznie szkolę multiagencje ubezpieczeniowe oraz agentów wyłącznych z procesów sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Poprzez projekt gruplowe.pl łączę świat doradztwa oraz potencjalnych Klientów. Jestem praktykiem sprzedaży i tylko taką wiedzą dysponuję. Jeśli masz chęć tworzenia mocnego zespołu sprzedażowego i motywację do rozwoju ubezpieczeń grupowych w swojej firmie, zapraszam do współpracy.

Najważniejsze elementy szkoleniowe składają się z paneli, w których poruszam tematy nastawione na sprzedaż Twojej firmy i Twojego zespołu.

Przed przystąpieniem do jakiegokolwiek szkolenia lub cyklu szkoleń ustalam z osobami decyzyjnymi elementy strategii firmy, problemy, kierunki rozwoju i dopasowuję do nich odpowiednie narzędzia szkoleniowe. W proces szkolenia możemy włączyć również szczegółową analizę obecnej oferty na tle rynku oraz wdrożenie odpowiednich działań mających na celu poprawę jej atrakcyjności (doradztwo biznesowe).

Szkolenia powinny odbywać się w grupach maksymalnie 20 osobowych.

Każde szkolenie niesie ze sobą tylko i wyłącznie wartości praktyczne i jest formą czynnej interakcji ja – Twój zespół.

Podane niżej przykłady paneli stanową jedynie wzór i mogą być a nawet muszą być modyfikowane w zależności od potrzeb zespołu.

Wszystkie szkolenia prowadzę osobiście.

Ceny poszczególnych paneli są negocjowane indywidualnie.

 

PANEL: FUNDAMENTY SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH

(czas trwania około trzech godzin)

  • wybór ubezpieczeń grupowych, towarzystwa ubezpieczeń i główni gracze rynku
  • twoja oferta w zderzeniu z rynkiem, mocne strony i przewagi konkurencyjne
  • sposoby budowania oferty ubezpieczenia grupowego (jak pracuje większość a jak Ty możesz zacząć?)
  • specyfika relacji Doradca (ja) – Klient (kto nim właściwie jest?)
  • zależności osób i stanowisk panujące w firmach
  • Doradca w świecie Klienta biznesowego
  • panel aktywnej dyskusji – nie mniej niż 30 minut (analiza blokad w sprzedaży ubezpieczeń grupowych w zespole, problemy Doradców, analiza systemu dotychczasowej pracy, nawyki i możliwości ich zmiany)

PANEL: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ UBEZPIECZENIA GRUPOWE?

(czas trwania 4 – 5 godzin)

  • mój sposób na skuteczną sprzedaż ubezpieczeń grupowych (od momentu wzięcia telefonu do ręki, wejścia do firmy aż po bieżący serwis i obsługę posprzedażową)
  • gdzie tkwi nasz największy problem, obawy i lęki Doradcy?
  • szczegółowa analiza pracy zespołu czyli co zrobić, żebyś pracował skuteczniej i mądrzej?
  • twoja oferta na tle rynku
  • osobowość Doradcy w świecie ubezpieczeń grupowych
  • szczegółowa analiza i praca z osobami decyzyjnymi w firmie
  • obiekcje w firmie: czy muszą się pojawić i jak powinieneś pracować by wyprzedzić działania konkurencji?
  • zamknięcie sprzedaży, przykłady z mojego życia sprzedażowego oraz zespołu Doradców
  • jak tworzyć i prowadzić skuteczną prezentację oferty ubezpieczenia grupowego w firmie?
  • panel aktywnej dyskusji: prowadzony w trakcie całego szkolenia, interakcja, która tworzy procesy sprzedaży, kreuje pomysły i automatyzmy

PANEL: AUTORSKI DEKALOG SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH

(czas trwania 2 godziny)

  • sprzedaż jako cykl w którym po odniesieniu sukcesu zawsze wracamy do punktu 1
  • praca w sprzedaży ubezpieczeń grupowych pokazana w moich praktycznych 10 punktach
  • spójne działania mające wpływ na sukces lub porażkę
  • elementy motywacji zespołu oparte na moich doświadczeniach
  • poprawa skuteczności pracy i wyłapania nowych możliwości w zespole
  • eliminacja dotychczasowych błędów lub problemów na drodze do skutecznej pracy