Witaj w panelu szkoleniowym!
praca z ubezpieczeniami grupowymi to złożony proces.
Z jednej strony widzimy rynek ubezpieczeń, z towarzystwami ubezpieczeniowymi, wyborem produktów i ich większą lub mniejszą konkurencyjnością. Z drugiej strony jesteśmy MY; Sprzedawcy, Doradcy czy po prostu Agenci Ubezpieczeniowi ze swoimi obawami, lękami, wspaniałą motywacją i chęcią zdobywania kolejnych celów. I w końcu nasz Klient, sposoby dotarcia do niego, umiejętność prowadzenia rozmowy handlowej a także budowania oferty. To również skuteczne wejście naszej postaci w świat firmy, zależności w niej panujących i budowanie prawidłowych relacji.
Wszystkie te elementy powinny znaleźć wspólny mianownik i zakończyć się skuteczną sprzedażą ubezpieczenia grupowego oraz prowadzić do profesjonalnego serwisu pozyskanego właśnie Klienta.
Niezależnie czy pełnisz stanowisko sprzedażowe czy zarządzasz zespołem, warto, abyś poznał mnie, nieco bliżej:
Nazywam się Waldemar Poberejko i mam przyjemność i umiejętności prowadzenia skutecznych szkoleń ze sprzedaży ubezpieczeń grupowych.
Pracowałem na stanowiskach sprzedażowych w PZU Życie S.A. oraz Generali Życie S.A. Obecnie aktywnie sprzedaję ubezpieczenia grupowe oraz szkolę multiagencje ubezpieczeniowe oraz agentów wyłącznych z procesów sprzedaży ubezpieczeń grupowych. Poprzez projekt gruplowe.pl łączę świat doradztwa oraz potencjalnych Klientów. Jestem praktykiem sprzedaży i tylko taką wiedzą dysponuję. Jeśli masz chęć tworzenia mocnego zespołu sprzedażowego i motywację do rozwoju ubezpieczeń grupowych w swojej firmie, zapraszam do współpracy.
Najważniejsze elementy szkoleniowe składają się z paneli, w których poruszam tematy nastawione na wyniki Twojej firmy i Twojego zespołu.
Przed przystąpieniem do jakiegokolwiek szkolenia lub cyklu szkoleń ustalam z osobami decyzyjnymi elementy strategii firmy, problemy, kierunki rozwoju i dopasowuję do nich odpowiednie narzędzia szkoleniowe. W proces szkolenia możemy włączyć również szczegółową analizę obecnej oferty na tle rynku oraz wdrożenie odpowiednich działań mających na celu poprawę jej atrakcyjności (doradztwo biznesowe).
Szkolenia powinny odbywać się w grupach maksymalnie 20 osobowych.
Każde szkolenie niesie ze sobą tylko i wyłącznie wartości praktyczne i jest formą czynnej interakcji ja – Twój zespół.
Podane niżej przykłady paneli stanową jedynie wzór i mogą być a nawet muszą być modyfikowane w zależności od potrzeb zespołu.
Wszystkie szkolenia prowadzę osobiście.
Ceny poszczególnych paneli są negocjowane indywidualnie.
PANEL: FUNDAMENTY SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH
(czas trwania około trzech godzin)
- wybór ubezpieczeń grupowych, towarzystwa ubezpieczeń i główni gracze rynku
- twoja oferta w zderzeniu z rynkiem, mocne strony i przewagi konkurencyjne
- sposoby budowania oferty ubezpieczenia grupowego (jak pracuje większość a jak Ty możesz zacząć?)
- specyfika relacji Doradca (ja) – Klient (kto nim właściwie jest?)
- zależności osób i stanowisk panujące w firmach
- Doradca w świecie Klienta biznesowego
- panel aktywnej dyskusji – nie mniej niż 30 minut (analiza blokad w sprzedaży ubezpieczeń grupowych w zespole, problemy Doradców, analiza systemu dotychczasowej pracy, nawyki i możliwości ich zmiany)
PANEL: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ UBEZPIECZENIA GRUPOWE?
(czas trwania 4 – 5 godzin)
- mój sposób na skuteczną sprzedaż ubezpieczeń grupowych (od momentu wzięcia telefonu do ręki, wejścia do firmy aż po bieżący serwis i obsługę posprzedażową)
- gdzie tkwi nasz największy problem, obawy i lęki Doradcy?
- szczegółowa analiza pracy zespołu czyli co zrobić, żebyś pracował skuteczniej i mądrzej?
- twoja oferta na tle rynku
- osobowość Doradcy w świecie ubezpieczeń grupowych
- szczegółowa analiza i praca z osobami decyzyjnymi w firmie
- obiekcje w firmie: czy muszą się pojawić i jak powinieneś pracować by wyprzedzić działania konkurencji?
- zamknięcie sprzedaży, przykłady z mojego życia sprzedażowego oraz zespołu Doradców
- jak tworzyć i prowadzić skuteczną prezentację oferty ubezpieczenia grupowego w firmie?
- panel aktywnej dyskusji: prowadzony w trakcie całego szkolenia, interakcja, która tworzy procesy sprzedaży, kreuje pomysły i automatyzmy
PANEL: AUTORSKI DEKALOG SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH
(czas trwania 2 godziny)
- sprzedaż jako cykl w którym po odniesieniu sukcesu zawsze wracamy do punktu 1
- praca w sprzedaży ubezpieczeń grupowych pokazana w moich praktycznych 10 punktach
- spójne działania mające wpływ na sukces lub porażkę
- elementy motywacji zespołu oparte na moich doświadczeniach
- poprawa skuteczności pracy i wyłapania nowych możliwości w zespole
- eliminacja dotychczasowych błędów lub problemów na drodze do skutecznej pracy